Na czele całości stoi logotyp wybrany spośród 3 wyłonionych w konkursie.
Pozostawmy nr 1 i 3. Skupmy się na 2. Logotyp jest dla mnie dziwny, aczkolwiek nie irytujący. Jego wykonanie przypomina mi trochę takie lekkie, brazylijskie podejście do życia. Pomysł całkiem przyjemny, oczywisty i skuteczny. Nie jest to propozycja europejska, ale chyba nie o to chodziło, żeby tak było. Jesteśmy w końcu w Brazylii.
Ale identyfikacja to nie tylko logotyp, ale też wszystko to co wokół. Grafiki meczowe, dżingle, animacje. Całość według mnie tworzy przyjemną atmosferę mistrzostw. Muzyka także delikatnie podkreśla klimat brazylijskiej samby, miłości do piłki i lekkiej duszy.
Można byłoby się pastwić tak na prawdę nad wszystkim co nie jest ascetyczne w pełni przemyślane i super estetycznej, jednak nie o to chodzi. Podobają mi się emocje, które wywołuje we mnie całość komunikatów wizualnych tych mistrzostw i kropka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz